Felanmälan
Vid fel registrera din felanmälan via mail malmojungfrun@gmail.com, även akuta ärenden.
Vi akuta fel, om svar inte getts inom 30 min, går det bra att ringa på hos en styrelsemedlem. Akuta fel kan till exempel vara fel på elanläggningen i lägenheten, dock ej vid byte av el-abonnemang eller inflytt, stopp i toalettstolen, stopp i golvbrunnen i badrummet med stigande vatten eller vattenläckage.
Vanlig frågor och svar
Jag har inte el i lägenheten efter byte av el-abonnemang eller inflytt?
Vänd dig till styrelsen via mail, gärna i god tid när du vet att du ska flytta in eller byta abonnemang. Elmätaren behöver startas om, och dessa finns i ett låst utrymme i källaren som styrelsen har tillgång till. Man kan inte förvänta att få el i lägenhet samma dag som man mailar, därför är det bra om man kan koordinera med styrelsen i god tid.
Fel namn på namnskylt
Felanmäl vi föreningens e-post malmojungfrun@gmail.com så ordnar vi en ny namnetikett inom ca en vecka.
SBC sköter den tekniska förvaltningen men alla fel måste anmälas genom styrelsen först malmojungfrun@gmail.com.